napjaim...életem...

Sziasztok! A blogom az életemről gondolataimról, szánalmat tükröző balszerencséskedésiemről szól...érezzétek jól magatokat!:)

Friss topikok

Linkblog

április 18.

2010.04.18. 15:32

szerző: zsofciii

Sziasztok!

Először is bocsi hogy félbe maradt előző bejegyzésem, de félbeszakítottak és nem tudtam befejezni. Ennek részletesebb okát majd később elmondom, most a szó a mai és az elmúlt néhány nap eseményeié.

Első sorban-csak hogy tisztában legyetek a körülményekkel-én egy 18 éves lány vagyok, többé kevésbé bonyolult családi háttérrel aki épp a tovább tanulása miatt aggódik.

A napokban voltam nyelvvizsgázni, a szóbeli holnap lesz, és nem érzem úgy hogy meglesz, ami azt jelenti hogy nagyjából a fele a tovább tanulási terveimnek ugrott. 'B' tervnek még mindig ott az óvó néni képző, de nem ez lett volna elsődleges célom. Első helyen a BGF-et jelöltem meg, az lenne a vágyam, de most hogy a nyelvvizsgám nem biztos hogy meglesz, így az sem biztos hogy felvesznek oda. azért remélem, mert felsőfokú szakképzést is megjelöltem, és remélem hogy oda mindenképp felvesznek. Ne haragudjatok, hogy így mindent rátok fogok zúdítani az életemből, de mivel a szüleim elváltak, és anyukám messze lakik, apuval meg nem lehet normálisan beszélgetni, ezért kénytelen vagyok leírni amit elmondanék másnak. Szóval számomra elég nehéz az életem, tudjátok ez az "engem-senki-nem-ért-meg" érzés már uralkodik rajtam egy ideje. Néha azért rájövök, hogy vannak nálam sokkal rosszabb helyzetben élők is, így aztán összeszedem magam és viszonylag normális ember képét tudom kelteni.

Mostanábar ráadásul még jobban szét vagyok esve mint általában, talán ennek is köszönhető a nyelvvizsga eredményem, és hogy szinte minden iratomat elhagytam. Máig nem értem hogy lehettem ekkora szerencsétlen. A jogsim most januárban kaptam kézhez, erre elhagyom. Hihetetlen vagyok. Még szerencse hogy öcsém ezt a "minden-iratot-elhagyok" produkciót már többször bemutatta, így a szüleim nem borultak ki annyira mint én. De komolyan még sose borultam ki ennyire. egy rakás szerencsétlenség vagyok, de már megbarátkoztam a gondolattal. Amúgy az életem most leginkább a tanulásról szól, mert nemsokára itt az érettségi, és azért azt nem szeretném hogy ha rosszul sikerülne. Elég hogy buktam a nyelvvizsgámat. Bár olyan magyar tanárral mint a mienk, kész csoda ha nem bukok meg. Sose volt erősségem a magyar, inkább a tesi, de hát kötelező. Mit tegyek? Ez van.

Mára legyen elég ennyi, később jelentkezem. Aki megkeresne: magassy.zs@gmail.com Várom az emaileket ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofciii.blog.hu/api/trackback/id/tr771931717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása