napjaim...életem...

Sziasztok! A blogom az életemről gondolataimról, szánalmat tükröző balszerencséskedésiemről szól...érezzétek jól magatokat!:)

Friss topikok

Linkblog

május 10.

2010.05.10. 17:01

szerző: zsofciii

Sziasztok!

Régen írtam. Ballagásom előtti napon. Már több mint egy hete. Van mit mesélni. :)

A ballagás szép volt, sok virággal, okossággal és fényképezéssel. Az utóbbit nem szeretem nagyon. :( Másnap úgy keltem fel, hogy utolsó lehetősélgem van valamit készülni még az érettségire, így kitöltöttem 1-2 magyar írásbelit az előző évekből. Vasárnap nagyrészt pihentem, mégis másnap majdnem lekéstem a buszom, ami nem lett volna vicces. Az érettségik jól sikerültek, a magyar meg a töri szerintem úgy 4-es, a matek meg az angol talán 5-ös. Mára úgy tűnik, mintha a régmúltban érettségiztem volna, pedig az info és a szóbelik még hátra vannak. Ma is töri tételeket dolgoztam ki, pihenés képpen jöttem fel kicsit irogatni. Nem tudom még mit írhatnék, úgyhogy nyugodtan írjatok hozzászólásokat, vagy írjatok mail-t akár. (Már ha valaki olvassa egyáltalán a hülyeségeimet XD )

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofciii.blog.hu/api/trackback/id/tr721990279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása