napjaim...életem...

Sziasztok! A blogom az életemről gondolataimról, szánalmat tükröző balszerencséskedésiemről szól...érezzétek jól magatokat!:)

Friss topikok

Linkblog

október 2.

2010.10.02. 16:56

szerző: zsofciii

Szép jó napot!

Sajnálom hogy hanyagoltam a blogot, nem akaródzott jönni az ihlet. Most megjött.

Hol is kezdjem? Röviden: leérettségiztem, pörgősen sok programmal, bulival, pihenéssel telt a nyár, majd a nyár legvégén beköltöztem új lakóhelyemre, egy soproni kollégiumba. A BPK-ra járok jelenleg, sok új érdekes (és kevésbé érdekes) embert ismerhettem meg, többé kevésbé szeretem is őket :) Sok a tanulni való, a buli, legalábbis a lehetőse :)

Nyár végefelé egy rendezvényen megismerkedtem egy nagyon rendes emberrel, jelenleg is találkozunk néha és lassacskán mondhatni hogy komoly kapcsolat alakulgat közöttünk. Még mondjuk a kezdeti fázisban van és ritkán találkozunk sajnos :( de nem 2 km-re van tőlem sajnos, és elég sokat dolgozik. Megértem de azért hiányzik. :( Nagyon...

Röviden ennyit, megpróbálok többször jelentkezni :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofciii.blog.hu/api/trackback/id/tr482339750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása