napjaim...életem...

Sziasztok! A blogom az életemről gondolataimról, szánalmat tükröző balszerencséskedésiemről szól...érezzétek jól magatokat!:)

Friss topikok

Linkblog

április 24.

2010.04.24. 20:18

szerző: zsofciii

Sziasztok!

Pénteken voltam alkalmassági vizsgán, és sikerült, szóval a 'B' terv még nem bukott meg. Egyre nagyobb érdeklődés mutatkozik rajtam a 'B' terv iránt ami engem meglep ha másokat nem is. A tanulással szörnyen állok, de még szerencsére van egy hetem. Jut is eszembe, hétfőn és szerdán szerenádozunk (mint minden rendes végzős osztály) de nálunk még ez is 'szerencse-ha-túléljük' kategóriájú, ugyanis egy tehetséges osztálytársnőm szerint gáz ha nem tudunk énekelni. Szerintem meg az a gáz, ha valaki azt hiszi hogy mindenki olyan jól tud énekelni mint ő. Mellesleg nem hogy nem gáz hogy nem tudunk énekelni, a szöveg ott lesz a kezünkben, de a végére már úgyis tudni fogjuk a dalokat.

Az alkalmassági meg kész röhej volt. Sokkal könnyebb volt mint ahogy azt beállították. A népdalt végig se kellett énekelni, a szöveg amit fel kellett olvasni nos tök egyszerű volt, és azt sem kellett végig olvasni, a tesi meg...ki nem tud előre-hátra 1-1 bukfencet megcsinálni? Chh. Ez van...De a vonatot hazafelé legalább épphogy lekéstem, úgyhogy egy órát ott ültem Sopron várójában. Remek. És nemhogy ugyanakkor értem haza mint ha suliba lettem volna, de legalább 1 órával kelhettem korábban, szóval elég fáradt voltam estére. Haha. Már délután alig bírtam nyitva tartani a szemem. De hát fél 10-ig aludtam ma, és még így is hulla vagyok. A kezem bizonyára beverhettem valahova, mert nagyon fáj akármit csinálok, de legalább nem a jobbat (jobbkezes vagyok). Ez egy pozitívum.

Hogy egy kicsit többet tudjatok rólam és családomról, egy pár újabb info: 5 tesóm van 8nem mind vérszerinti) mert apu újraházasodott. közülük a bátyámat (vérszerinti) és a kishugomat (féltesó) szeretem a legjobban. Érthető, mert bátyámmal jól kijövünk, egy 5 éves kislányt meg aki szeret hogy ne tudnék én is szeretni?! Azon kívül édesanyám az ország másik felében él, és nagyon ritkán látom. De arra gondoltam hogy ha mégsem vennének fel sehova, akkor leköltözöm hozzá, elvégzek egy OKJ-s képzést mondjuk még nem tudom miből Szegeden és ott maradok nála míg nem lesz elég pénzem legalább albérletre ha saját lakásra nem is.

Tehát így alakul az életem mostanság.

Továbbra is várom a hozzászólásokat, emaileket. :)

Puszi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zsofciii.blog.hu/api/trackback/id/tr911948675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása